Informacija pirkėjui

1. Bendrosios nuostatos

1.1.Šios taisyklės (toliau - Taisyklės) sudarytos siekiant užtikrinti jūsų (toliau– pirkėjas) ir elektroninėje parduotuvėje www.Dsportas.lt (toliau – parduotuvė) prekes parduodančios MB „Donamai“ (toliau – pardavėjas) teises, nustatyti abiejų šalių pareigas, atsakomybę ir kitas su prekių pirkimu - pardavimu parduotuvėje susijusias nuostatas.
1.2. Išsami informacija apie prekių pardavėją pateikiama elektroninės parduotuvės skiltyje „Kontaktai“.
1.3. Taisyklės yra taikomos, kai pirkėjas bet kokiu būdu ar forma naudojasi elektronine parduotuve: susipažįsta su parduotuvėje siūlomų prekių asortimentu, rengia prekių užsakymą, pateikia asmeninius ar kitokius duomenis, vykdo užsakytų prekių apmokėjimą, priima prekes, skaito bei komentuoja parduotuvėje esančią informaciją ar atlieka bet kokius kitus veiksmus, susijusius su naudojimusi elektronine parduotuve ir joje pardavėjo teikiamais pasiūlymais.
1.4. Prieš pradėdamas naudotis elektronine parduotuve ir joje pardavėjo teikiamais pasiūlymais pirkėjas privalo atidžiai perskaityti ir susipažinti su šiomis taisyklėmis. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje pirkėjas patvirtina, kad jis sutinka su šių taisyklių taikymu.
1.5. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai ar kitos neigiamos pasekmės kyla dėl to, kad pirkėjas nesusipažino su elektroninės parduotuvės taisyklėmis, rekomendacijomis ar pateikta informacija, nors tokia galimybė jam buvo sudaryta.
1.6. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai bet kuriuo metu taisykles pakeisti, pakeistas taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento ir galioja visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
2. Sutarties sudarymas
2.1. Prekių pirkimo – pardavimo sutartys (toliau – sutartys) elektroninėje parduotuvėje sudaromos elektronine forma. Pardavėjas, sudarydamas šias sutartis su pirkėjais, vadovaujasi Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir 2001-08-17 Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
2.2. Pirkti pardavėjo elektroninėje parduotuvėje turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys; taip pat visų aukščiau išvardintų asmenų įgalioti atstovai. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti pardavėjo elektroninėje parduotuvėje.
2.3. Prekių pirkimo - pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo to momento, kai pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs prekių pristatymo ar atsiėmimo adresą ir kitus reikalingus duomenis, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs bei patvirtinęs savo sutikimą su šiomis taisyklėmis, paspaudžia nuorodą „Patvirtinti užsakymą”. Tais atvejais, kai pirkėjas nepritaria visoms ar daliai taisyklių, jis privalo nepateikti prekių užsakymo. Jeigu pirkėjas kreipėsi tiesiogiai į el. parduotuvės atstovus ir gavęs jam paruoštą pasiūlymą, jį patvirtino atlikdamas apmokėjimą dėl nuotolinio prekių įsigijimo – jam taikomos visos šios sutarties nuostatos. 
2.4. Po prekių pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo pardavėjas papildomai išsiunčia pirkėjui automatinį elektroninį pranešimą apie pirkėjo pateikto užsakymo gavimą, su jame nurodytomis prekėmis, tiksliu jų skaičiumi ir kainomis bei suteiktu užsakymo numeriu. Pranešimas pirkėjui išsiunčiamas pirkėjo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
2.5. Šios taisyklės, taisyklių sudedamąją dalį sudarantys internetinėje parduotuvėje paskelbti prekių pristatymo, apmokėjimo ir grąžinimo aprašymai, informacija apie pardavėją, taip pat pardavėjo pirkėjui išsiųstas elektroninis pranešimas apie užsakymo gavimą laikomi neatskiriama sutarties tarp pirkėjo ir pardavėjo dalimi.
2.6. Kiekviena elektroniniu būdu tarp pirkėjo ir pardavėjo sudaryta sutartis yra saugoma internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
2.7. Tarp pirkėjo ir pardavėjo sudaryta sutartis galioja iki pilno šalių įsipareigojimų pagal sutartį įvykdymo arba iki jos pasibaigimo šiose taisyklėse nustatyta tvarka.
3. Prekės ir jų kainos
3.1. Kiekvienos parduodamos prekės savybės nurodomos internetinėje parduotuvėje prie atitinkamos prekės pateiktame aprašyme. Pardavėjas neatsako, jei internetinėje parduotuvėje esamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitiks realios prekių spalvos, formos ar kitų parametrų dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ir (ar) nustatymų.
3.2. Pardavėjas turi teisę  bet kuriuo momentu, neįspėjęs apie tai pirkėjo, keisti prekių pasiūlą bei kainą elektroninėje parduotuvėje.
3.3. Kiekvienos parduodamos prekės kaina pateikta eurais ir nurodyta elektroninėje parduotuvėje prie atitinkamos prekės, suformuotame pirkėjo užsakyme bei pardavėjo pirkėjui išsiųstame elektroniniame pranešime apie užsakymo gavimą. Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti pirkėjo užsakymo pateikimo pardavėjui momentu galiojančiomis kainomis.
3.4. Į prekės kainą nėra įskaičiuotas prekių pristatymo pirkėjui mokestis. Už prekių pristatymą taikomi mokesčiai nurodyti šių taisyklių 5.2. punkte.
3.5. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas pirkėjo užsakymas.
4. Atsiskaitymas už prekes
4.1. Pirkėjas atsiskaito už prekes ir jų pristatymą vienu iš šių būdų:
4.1.1. atlikdamas paprastą išankstinį mokėjimo pavedimą iš banko į pardavėjo pasirinktas sąskaitas (pardavėjo sąskaitos rekvizitai nurodyti el. paštu išsiųstame užsakymo patvirtinimo pranešime ir internetinio puslapio skyriuje kontaktai).
4.1.2. per mokėjimo sistemą "Paysera"
4.1.3. per mokėjimo sistemą "Paypal"
4.1.3. grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu Naujojoje Akmenėje.
4.1.4. bet kuria debetine ar kreditine kortele (Maestro, Visa, Mastercard, Visa electron) per mokėjimo sistemą "Stripe"
4.2. Atsiskaitant už prekes ir jų pristatymą išankstiniu mokėjimo pavedimu, pirkėjas privalo mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ įrašyti užsakymo numerį, kuris pirkėjui buvo nurodytas elektroniniame pranešime apie užsakymo gavimą. Pirkėjui skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ nenurodžius tikslaus užsakymo numerio, užsakymo vykdymas gali būti nesklandus.
4.3. Pardavėjas pirkėjo pateiktą prekių užsakymą pradeda vykdyti tik gavęs pilną apmokėjimą už prekes ir jų pristatymą (išskyrus atvejį, kai pirkėjas pasirinko prekių atsiėmimą Naujojoje Akmenėje). Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma pardavėjo banko sąskaitoje.
4.4. Pirkėjas turi apmokėti už prekes ir jų pristatymą ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po prekių pirkimo - pardavimo sutarties sudarymo (išskyrus atvejį, kai pirkėjas pasirinko prekių atsiėmimą Naujojoje Akmenėje būdą). Pirkėjui per pirmąsias 2 (dvi) darbo dienas neatlikus mokėjimo, pirkėjo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu, pirkėjui bus atsiųstas priminimas apie pateiktą prekių užsakymą ir būtinumą jį apmokėti. Pirkėjui neatsiskaičius už prekes ir jų pristatymą per 5 (penkias) darbo dienas po pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo, laikoma, kad pirkėjas atsisakė šios sutarties, ir atitinkamas pirkėjo užsakymas anuliuojamas, apie tai informuojant pirkėją jo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
4.5. Pardavėjas įsipareigoja suteikti pirkėjui visą reikiamą ir teisingą informaciją, būtiną prekių ir jų pristatymo paslaugų apmokėjimui. Tačiau pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų, kurių paslaugomis naudojantis buvo vykdomas pirkėjo apmokėjimas pardavėjui, netinkamai suteiktų paslaugų ir su tuo susijusių nuostolių. Taip pat pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės, kilusios dėl pirkėjo padarytų klaidų formuojant ir vykdant mokėjimo pavedimą (pvz. neteisingo sąskaitos numerio nurodymo ar įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo susijusių nuostolių ar kitų neigiamų pasekmių.
5. Prekių pristatymas
5.1. Prekes pirkėjo sąskaita pristato pardavėjas arba pardavėjo pavedimu kurjerio paslaugas teikianti įmonė (toliau – kurjeris). Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Prekės pristatomos adresu, kurį pirkėjas nurodė registracijos metu ar prekių užsakymo formoje.
5.2. Už prekių pristatymą taikomas žemiau nurodytas prekių pristatymo mokestis:
5.2.1. pristatymo visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje išlaidas padengia pirkėjas;
5.2.2. į Kuršių Neriją prekės pristatomos su papildomomis sąlygomis ir mokesčiais.
5.3. Pardavėjas pristato pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas. Prekių pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti po to, kai pardavėjas gauna pirkėjo apmokėjimą už prekes ir jų pristatymo paslaugas (išskyrus atvejį, kai pirkėjas pasirinko prekių atsiėmimą NaujojojeAkmenėje būdą). Jei pirkėjas pasirinko atsiskaitymo grynaisiais pinigais atsiėmimą NaujojojeAkmenėje būdą, prekių pristatymo terminas skaičiuojamas nuo prekių pirkimo –pardavimo sutarties tarp pirkėjo ir pardavėjo sudarymo momento.
5.4. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas „Pristatytas į pasirinktą paštomatą“ ir jį galima atsiimti, jeigu pirkėjas pasirinko tokį pristatymo būdą.
5.5. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už vėlavimą pristatyti prekes, jei prekės pirkėjui nepristatomos ar pristatomos pavėluotai dėl paties pirkėjo kaltės arba dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių.
5.6. Jei prekių pristatymas ne dėl pirkėjo kaltės ar su juo susijusių aplinkybių vėluoja daugiau kaip 30 darbo dienų ir šalims nepavyksta susitarti dėl prekių pateikimo terminų pratęsimo arba užsakytų prekių pakeitimo analogiškomis ar kitomis elektroninėje parduotuvėje esančiomis prekėmis, pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties, o pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus  per 7 kalendorines dienas po sutarties atsisakymo. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas arba į kitą pirkėjo pranešime apie sutarties atsisakymą nurodytą pirkėjo sąskaitą.
5.7. Prekės pristatomos darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio, iš anksto su pirkėju suderintu laiku.
5.8. Jei dėl pirkėjo kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių šalių sutartu laiku prekių pristatymas ir perdavimas pirkėjui neįvyko (pvz. pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, paaiškėjo, kad pristatymo adresas nurodytas klaidingai arba nurodytu adresu nerastas nei pirkėjas, nei kitas prekes priimantis asmuo ir pan.), pardavėjas arba jo pavedimu kurjeris papildomai susisiekia su pirkėju ir suderina su juo abiem šalims tinkamą naują pristatymo laiką. Už tokį pakartotinį prekių pristatymą pardavėjas turi teisę pareikalauti iš pirkėjo sumokėti papildomo pristatymo mokestį. Pirkėjui nepagrįstai nepriėmus prekių ir per jų pakartotinį pristatymą, laikoma, kad pirkėjas atsisakė sutarties, o pirkėjo užsakymas anuliuojamas, apie tai informuojant pirkėją jo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Tokiu atveju pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 kalendorines dienas po sutarties atsisakymo, iš grąžinamos sumos išskaitydamas visų vykdytų prekių pristatymų mokesčius. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
5.9. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu prekės perduodamos pirkėjui arba bet kuriam kitam pirkėjo nurodytu adresu esančiam asmeniui. Pirkėjas patvirtina savo supratimą, kad bet kuris pirkėjo nurodytu prekių pristatymo adresu esantis asmuo (toliau – pirkėjo atstovas) bus laikomas tinkamu asmeniu priimti prekes.
5.10. Prekių pristatymo metu pirkėjas (arba pirkėjo atstovas) privalo kartu su prekes pristačiusiu pardavėju arba kurjeriu (priklausomai nuo atvejo) patikrinti siuntos būklę (ar siuntos pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplėšyta ar kitokiu būdu išoriškai pažeista), prekių asortimentą, kiekį ir kokybę. Pastebėjęs siuntos ir (ar) prekės išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių asortimento ir (ar) kiekio neatitikimus, pirkėjas (arba pirkėjo atstovas) privalo apie tai pažymėti pardavėjo arba kurjerio pateiktame siuntos pristatymo patvirtinime (PVM sąskaitoje -faktūroje, krovinio važtaraštyje ar kitame analogiškame dokumente) bei surašyti ir kartu su pardavėju arba kurjeriu pasirašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės pažeidimų / neatitikimų aktą. Jei pirkėjas (arba pirkėjo atstovas) neatliko šių veiksmų dalyvaujant pardavėjui arba kurjeriui, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl siuntos ir (ar) prekių išorinės išvaizdos pažeidimų, prekių asortimento ir (ar) kiekio neatitikimų. Prekių perdavimo metu užfiksuoti pažeidimai / neatitikimai šalinami pirkėjo ir pardavėjo suderinta tvarka ir terminais.
5.11. Pirkėjui (arba pirkėjo atstovui) be pastabų pasirašius siuntos pristatymo patvirtinimą (PVM sąskaitą -faktūrą, krovinio važtaraštį ar kitą analogišką dokumentą), laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių asortimentas, kiekis ir kokybė atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas.
6. Kokybiškų prekių grąžinimas ir garantinis aptarnavimas
6.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai raštu Pardavėjui per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos. Raštiškas pirkėjo pranešimas apie sutarties atsisakymą turi būti pateiktas elektroninio pašto adresu: Dsportas.info@gmail.com
6.2. Pirkėjas gali pasinaudoti šių taisyklių 6.1. punkte nurodyta savo teise atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties tik tuo atveju, jei grąžinama prekė atitinka šiuos reikalavimus: 
6.2.1. prekė negali būti naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės;
6.2.2. prekė turi būti pateikta originalioje gamintojo pakuotėje (pakuotė gali būti pakitusi tik tiek, kiek buvo būtina norint apžiūrėti prekę) ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
6.2.3. prekė turi likti su visomis prikabintomis etiketėmis, priedais (instrukcijomis, laidais ir kita) ir dovanomis (jei tokių buvo).
6.3. Grąžindamas prekes pirkėjas turi pristatyti jas iki galutinio adresato (kurjeriu ar įteikiant asmeniškai), tai yra iki pardavėjo nurodyto adreso. Pirkėjas padengia visas su tuo susijusias išlaidas. Grąžinant prekę, pirkėjas privalo užtikrinti, kad prekė yra kokybiška ir saugiai įpakuota iki kol bus grąžinta pardavėjui.
6.4. Prieš grąžinamas prekę, pirkėjas turi pateikti pardavėjui užpildytą prašymo formą (ją rasite puslapio apačioje) dėl prekės grąžinimo/keitimo (joje nurodydamas grąžinamos prekės pavadinimą, priežastį, kodėl prekė grąžinama, užsakymo numerį, datą, kainą, pristatymo datą ir savo banko sąskaitą, į kurią turi būti pervesti pinigai už grąžinamą prekę), bei pirkimą internetinėje parduotuvėje įrodantį dokumentą (sąskaitą - faktūrą) bei garantinį taloną, jeigu jis buvo išduotas.
6.5. Pardavėjas, gavęs šių taisyklių 6.1. punkte nurodytą raštišką pirkėjo pranešimą apie prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą, per 14 kalendorinių dienų grąžina pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus (prekių pristatymo mokestis negrąžinamas), su sąlyga, kad grąžinamos prekės atitiko šių taisyklių 6.2. punkte nurodytus reikalavimus.
6.6. Į negrąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:
6.6.1. Pristatymo, diegimo, prijungimo, nuomos ir kitos paslaugos.
6.6.2. Pagal individualų kliento poreikį pagamintos ar užsakytos prekės.
6.6.3. Prekės su ribotu galiojimo terminu (pvz. maistas, gėrimai, baterijos ir pan.).
6.6.4. Prietaisai, kurių naudojimas apribotas tam tikrais parametrais, vienkartinėmis licencijomis ar pan. (pvz. profesionalūs fotoaparatai, nešiojami kompiuteriai, GPS navigacijos ir kt.).
6.6.5. Spausdintuvų kasetės, jei buvo pažeistas gamyklinis kasetės įpakavimas.
6.6.6. Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės.
6.6.7. Programinė įranga, laikmenos su vaizdo ir garso įrašais, žaidimai be gamyklinio įpakavimo.
6.6.8. Išpakuoti mikrofonai, ausinės ir kiti dėvimi prietaisai.
6.6.9. Išpakuotos barzdaskutės, epiliatoriai ir kitos higienos prekės.
6.6.10. Išankstinio apmokėjimo telefono kortelės.
6.7. Parduotų prekių trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatomis.
6.8. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.
6.9. Garantija bet kokiai įsigytai prekei internetinėje parduotuvėje netaikoma šiais atvejais:
6.9.1. jei prekė naudota nesilaikant eksploatacijos sąlygų, numatytų prekės naudojimo ir montavimo instrukcijoje;
6.9.2. jei prekė yra mechaniškai pažeista ir toks prekės arba pakuotės pažeidimas nebuvo raštu fiksuotas jos pardavimo/priėmimo metu;
6.9.3. jei gedimas atsirado dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tiekimo ar elektros tinklų sutrikimų, pastato elektros instaliacijos gedimų, netinkamų montavimo darbų ir pan.;
6.9.4. jei prekė buvo naudota ne pagal paskirtį;
6.9.5. dylančioms ir susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
6.9.6. prekių pakuotei;
6.9.7. gedimam, kuriuos sukėlė į pakuotės ar prekės vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai, taip pat prekės korozija, oksidacija ir pan.;
6.9.8. jei gedimo priežastys yra stichinės nelaimės (žaibas, potvynis, gaisras ir t.t.) ar kiti netikėti įvykiai, dėl kurių kilimo prekės pardavėjas ar gamintojas negali būti laikomi atsakingais nei visiškai, nei iš dalies;
6.9.9. gedimam, atsiradusiems kartu su preke naudojant papildomas ar montavimo medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos.
6.9.10. jei atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
6.9.11. jei yra pažeisti ant prietaisų, prekių ar komponentų esantys lipdukai;
6.9.12. jei prekė po jos įsigijimo buvo ardyta ar kitaip paveikta;
6.9.13. garantija taip pat nesuteikiama, jei pirkėjas nepateikia vieno iš pirkimą patvirtinančio dokumento: ; sąskaitos-faktūros; pirkimo - pardavimo sutarties arba jeigu pasibaigęs garantinis terminas.
6.10. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimam, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, pirkėjas apmoka savo sąskaita.
6.11. Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas pirkėjas neatsiima prekės, po 3 mėnesių nuo remonto užbaigimo pardavėjas turi teisę prekių nebesaugoti ir utilizuoti.
6.12. Atsiimant prekes, pirkėjas privalo patikrinti prekių kokybę bei būklę prieš jų priėmimą. Pretenzijos dėl kokybės (subraižymai, sulaužymai ir kitokio pobūdžio sugadinimai, atsiradę prekę transportuojant, surenkant, nešant ar dėl kitų pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo) po prekės atsiėmimo iš pardavėjo nepriimamos.
6.13. Garantija galioja su pirkimo dokumentu.
6.14. Jau taisytoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką, nuo pradinės datos.
6.15. Prekei sugedus, pirkėjas turi pateikti pardavėjui užpildytą prašymo formą (ją rasite puslapio apačioje), joje nurodydamas prekės pavadinimą, priežastį, užsakymo numerį, datą, kainą, pristatymo datą, bei pirkimą internetinėje parduotuvėje įrodantį dokumentą (sąskaitą - faktūrą) bei garantinį taloną, jeigu jis buvo išduotas.
7. Asmens duomenų tvarkymas
7.1. Pirkėjui užsakant prekes elektroninėje parduotuvėje registracija būtina, nes tinkamam užsakymo įvykdymui reikalinga pateikti tokius asmens duomenis kaip vardas, pavardė, elektroninis paštas, adresas, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numeris ir kiti užsakyme nurodyti duomenys.
7.2. Pirkėjas patvirtina, kad jis žino apie savo teisę atsisakyti pateikti savo asmens duomenis, tačiau supranta, kad asmens duomenys yra reikalingi ir būtini prekių užsakymo įvykdymui, o pirkėjui nepateikus tokių duomenų ir nesutikus, kad jie būtų tvarkomi šių taisyklių 7.5. punkte nurodytais tikslai, prekių pirkimo – pardavimo sutartis negalės būti sudaryta ir įvykdyta.
7.3. Pirkėjas, registruodamasis elektroninėje parduotuvėje ir (ar) pateikdamas prekių užsakymą, patvirtina, kad jis sutinka pateikti šiose taisyklėse, registracijos formoje ir prekių užsakymo formoje nurodytus savo asmens duomenis bei neprieštarauja, kad pardavėjas šiuos duomenis tvarkytų šių taisyklių 7.5.punkte nurodytais tikslais.
7.4. Pirkėjas turi teisę susipažinti su pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą), kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos teisės aktų. Pirkėjas gali nesutikti, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys.
7.5. Pirkėjo asmens duomenys renkami ir tvarkomi šiais tikslais: sudaryti sutartį, apdoroti prekių užsakymus, išrašyti finansinius dokumentus, išspręsti klausimus, susijusius su prekių pristatymu ir perdavimu, įvykdyti kitus sutartinius įsipareigojimus. Pirkėjas sutinka, kad jo kontaktiniai asmens duomenys būtų tvarkomi pardavėjo siūlomų prekių rinkodaros tikslu. Pirkėjas bet kada turi teisę atsisakyti tokio asmens duomenų tvarkymo rinkodaros tikslais.
7.6. Pardavėjas turi teisę pirkėjo asmens duomenis pateikti savo pasirinktiems tretiesiems asmenims tiktai tikslais, nurodytais taisyklių 7.5. punkte ir tiktai tokia apimti, kiek būtina tiems tikslams pasiekti. Jokiais kitais atvejais pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims neatskleidžiami be išankstinio pirkėjo sutikimo, išskyrus atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus pardavėjas privalo tai atlikti.
7.7. Registracijos elektroninėje parduotuvėje metu, pildant užsakymo formą ar kitaip naudojantis elektronine parduotuve, pirkėjas privalo pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jei pasikeičia pirkėjo pateikti duomenys, pirkėjas privalo juos nedelsdamas atnaujinti. Pirkėjas atsako už registracijos formoje, užsakymo formoje ar kitaip naudojantis elektronine parduotuve pateiktų duomenų teisingumą ir prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
7.8. Pirkėjas, užsiregistruodamas elektroninėje parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Jei pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai pardavėją. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei pardavėjo teikiamais pasiūlymais elektroninėje parduotuvėje pasinaudoja trečiasis asmuo, prisijungęs su pirkėjo prisijungimo duomenimis, pardavėjas šį asmenį laiko pirkėju.
7.9. Slapukai. Siekdami pagerinti jūsų apsilankymą elektroninėje parduotuvėje, naudojame slapukus (angl. cookies) - nedideles tekstines informacijos daleles, kurias interneto svetainė įrašo į Jūsų kompiuterio arba mobilaus prietaiso naršyklę, kai Jūs apsilankote svetainėje. Sekantį kartą apsilankius svetainėje šis failas gali būti nuskaitytas, kad svetainė galėtų atpažinti Jūsų kompiuterį ar mobilųjį prietaisą. Slapukų surinkta informacija leidžia mums užtikrinti sklandų svetainės veikimą, pirkėjo galimybę naršyti patogiau, o pardavėjui daugiau sužinoti apie elektroninės parduotuvės lankytojų elgesį, analizuoti tendencijas, tobulinti elektroninę parduotuvę ir paslaugas. Pirmųjų šalių slapukai kuriami svetainėje kurioje lankotės. Trečiųjų šalių slapukai kuriami kitų svetainių. Šioms svetainėms priklauso tam tikras tinklalapyje, kuriame lankotės, rodomas turinys pvz. skelbimai ar vaizdai. Pirkėjas gali sutikti arba nesutikti su slapukų priėmimu į savo kompiuterį ar kitą įrenginį. Tai galite padaryti savo interneto naršyklės nustatymuose.
8. Baigiamosios nuostatos
8.1. Jei pirkėjas bando pakenkti ir (ar) kenkia elektroninės parduotuvės sklandžiam darbui ir (ar) stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, pardavėjas turi teisę bet kada, be išankstinio įspėjimo, apriboti arba sustabdyti (nutraukti) pirkėjo galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis.
8.2. Pardavėjas turi teisę laikinai ar neterminuotai sustabdyti (nutraukti) parduotuvės veiklą apie tai neinformavęs pirkėjo.
8.3. Pirkėjas ir pardavėjas susitaria, kad visa informacija, pateikiama elektroninės parduotuvės tinklapyje (įskaitant, bet neapsiribojant šias taisykles, prekių pristatymo, apmokėjimo ir grąžinimo aprašymus, informaciją apie pardavėją, siūlomas įsigyti prekes bei jų savybes ir t.t.) laikoma pateikta pirkėjui raštu.
8.4. Pardavėjas visus bet kurio pobūdžio pranešimus pirkėjui siunčia jo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
8.5. Pirkėjas visus bet kurio pobūdžio pranešimus, užklausas, skundus ir pan. siunčia pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytu el. pašto adresu.
8.6. Šios taisyklės niekaip neriboja ir jokiais atvejais negali būti suprantamos kaip ribojančios pirkėjo (vartotojo) teises, nustatytas Lietuvos Respublikos teisės aktuose. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tarp pirkėjo ir pardavėjo sudarytai prekių pirkimo – pardavimo sutarčiai taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

Prekės grąžinimo forma

black barbell on tile flooring
black barbell on tile flooring